ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

Μάθε πως να ξυπνάς στην ώρα σου



Το πρωινό ξύπνημα είναι δύσκολο για όλους αλλά για τα πάντα υπάρχει τρόπος σε αυτή την ζωή. Έτσι υπάρχουν και μικρά πράγματα που μπορούμε να κάνουμε για να καταφέρουμε. Περιττό να πούμε το πιο βασικό από όλα: το να κοιμηθούμε νωρίς φυσικά είναι κάτι που το ξέρουμε όλοι, δεν χρειάζεται να το σας το πούμε εμείς.

Υπάρχουν κάποια τρικ που ίσως σας βοηθήσουν. Ας δούμε 5 από αυτά:

  1. Βάλτε το ξυπνητήρι σας στην άλλη άκρη του υπνοδωματίου. Γιατί εάν δεν το έχετε δίπλα σας στο κρεββάτι θα αναγκαστείτε να σηκωθείτε για να σταματήσετε τον ενοχλητικό επαναλαμβανόμενο ήχο που κάνει το πρωί και έτσι θα περιορίσετε τις πιθανότητες να υποκύψετε στο πρωινό χουζούρι.
  2. Πιείτε ένα ποτήρι νερό πριν κοιμηθείτε. Η κατανάλωση 300ml νερού πριν το ύπνο θα σας κάνει να σηκωθείτε πιο εύκολα από το κρεββάτι το πρωί αφού θα θέλετε σίγουρα να πάτε στην τουαλέτα.
  3. Περιορίστε την καφεϊνη κατά τις απογευματινές και βραδινές ώρες. Αρκετοί άνθρωποι είναι ευαίσθητοι στην καφεϊνη. Ερευνητές υποστηρίζουν πως θα πρέπει να καταναλώνουμε καφεϊνη μέχρι τις 5 το απόγευμα. Και μην ξεχνάτε πως καφεϊνη δεν έχει μόνο καφές.
  4. Αναπτύξτε μια ευχάριστη βραδινή ρουτίνα. Βρείτε μια «ιεροτελεστία» που σας ταιριάζει και σας ευχαριστεί ώστε να πάτε εύκολα και χαλαρωμένοι στο κρεββάτι σας. Δεν χρειάζεται να είναι κάτι το εξαιρετικό. Ακούστε απαλή μουσική, δείτε μια ταινία που δεν θα σας αναστατώσει κ.α.
  5. Μειώστε τις ώρες που είστε μπροστά στον υπολογιστή. Οι άνθρωποι είμαστε πολύ πιο ευαίσθητοι στο τεχνικό φως και στις οθόνες υπολογιστών, κινητών, τηλεοράσεων απ ό,τι νομίζουμε. Γι αυτό αποφύγετε τις οθόνες όσο γίνεται κατά τις νυχτερινές ώρες. Τουλάχιστον τρεις με τέσσερις ώρες πριν την ώρα που υπολογίζετε να πάτε για ύπνο.

 

OloiGiaOlous (M.M)