ΜΑΘΕ ΠΩΣ

Μάθε πως να ξεπρήξεις την κοιλιά σου



> Το λεμόνι: Σε ανακουφίζει από τα συμπτώματα της δυσπεψίας, βοηθά την κινητικότητα του εντέρου και συμβάλλει στο να αφομοιώσει ο οργανισμός σου τις πιο σύνθετες τροφές.

> Το πεπόνι: Διάσημο για την υψηλή περιεκτικότητά του σε κάλιο λειτουργεί κατά του φουσκώματος, έχει διουρητική δράση γιατί είναι γεμάτο νερό και παχαίνει μόνο αν φας υπερβολικά μεγάλη ποσότητα (ποτέ).

> Το σέλερι: Η βιταμίνη Α που κρύβει μέσα του σε μεγάλο ποσοστό, αποτοξινώνει όλο το σώμα και εμποδίζει την κατακράτηση.

> Η μπανάνα: Άλλο ένα φρούτο με πολύ κάλιο που όπως και το πεπόνι εμποδίζει το φούσκωμα, ειδικά όταν αυτό έχει προκύψει από την κατανάλωση αλμυρών τροφών.

> Οι γαρίδες: Καλό το αυγό και το κοτόπουλο, αλλά υπάρχουν κι άλλες άπαχες πρωτεΐνες τις οποίες απολαμβάνεις  ψητές χωρίς ν” ανοίγεις το κουμπί από το παντελόνι. Όπως οι γαρίδες.

> Το ελαιόλαδο: Σε λογική ποσότητα (δηλαδή 1-2 κουταλιές της σούπας ανά μερίδα) το λάδι της ελιάς συμβάλλει στη μείωση του λίπους της κοιλιάς, χάρη στο ολεϊκό οξύ, το οποίο μεταξύ άλλων ενισχύει και τη μνήμη.

> Η ρόκα: Το αγαπημένο μας πικρό πράσινο λαχανικό συστήνεται κατά του φουσκώματος. Φάε ένα φλυτζάνι ρόκα το βράδυ με λίγο cottage, αντί για γάλα με δημητριακά και θα καταλάβεις τη διαφορά το επόμενο πρωί.

> Το καστανό ρύζι: Μία από τις καλύτερες πηγές υδατάνθρακα και από εκείνες που θα σου προκαλέσουν το λιγότερο πρήξιμο. Ως σύνθετος υδατάνθρακας που είναι θα πάρει χρόνο να τον χωνέψεις, οπότε δεν θα πεινάς κιόλας.

> Ο σολομός: Έχεις ακούσει ποτέ άνθρωπο να έχει πάθει πρήξιμο από σολομό ή τόνο; Δύσκολο. Τα Ω3 λιπαρά τους δεν είναι από εκείνα που «κάθονται» στην κοιλιά.

> Το γιαούρτι με προβιοτικά: Ειδικά στην περίπτωση που το αγελαδινό γιαούρτι σου προκαλεί τυμπανισμό και αέρια, εκείνο το εμπλουτισμένο με φουλ προβιοτικά καταπολεμούν τα συμπτώματα του ευερέθιστου εντέρου.

 

OloiGiaOlous (M.M)